En gubbe sjunger lustigt " i like the flowers smelling in my nose". Vill veta om man kan hitta den som ringsignal eller vem som gjort den!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Halebop farbror sommarfilm
Nästa efterlysning →fre, 29 juni 2012 kl. 22:01
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 17 oktober 2012 kl. 21:33
Halebops reklamlåtar finns på Spotify också: http://open.spotify.com/artist...
Anonymous,
lör, 30 juni 2012 kl. 05:51
Alla Halebops reklamlåtar görs speciellt för dom, ofta av produktionsbolaget Petrol. Här finns dom låtar som gjorts som ringsignaler också:
wiberg.cr@gmail.com,
mån, 6 mars 2017 kl. 13:29
Trodde det var en tant! Just nu hör jag samma låt (fast med en barnröst) i reklamen för Bepanthen (hudsalva). undrar också vad det är för låt!