Halebop farbror sommarfilm

Nästa efterlysning →

fre, 29 juni 2012 kl. 22:01

En gubbe sjunger lustigt " i like the flowers smelling in my nose". Vill veta om man kan hitta den som ringsignal eller vem som gjort den!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

wiberg.cr@gmail.com,

mån, 6 mars 2017 kl. 13:29

Trodde det var en tant! Just nu hör jag samma låt (fast med en barnröst) i reklamen för Bepanthen (hudsalva). undrar också vad det är för låt!

Anonymous,

ons, 17 oktober 2012 kl. 21:33

Halebops reklamlåtar finns på Spotify också: http://open.spotify.com/artist...

Anonymous,

lör, 30 juni 2012 kl. 05:51

Alla Halebops reklamlåtar görs speciellt för dom, ofta av produktionsbolaget Petrol. Här finns dom låtar som gjorts som ringsignaler också:

http://www.halebop.se/om_haleb...

ANNONS: