Sommarfilm i kanal 9

Nästa efterlysning →

tor, 7 juni 2012 kl. 19:45

Vad heter låten i kanal 9:s reklam för sommarfilmer?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

tis, 3 juli 2018 kl. 19:47

Sommarfilmerna

Anonymous,

ons, 13 juni 2012 kl. 18:45

Taaack! Åh, har letat överallt efter den! :D

Anonymous,

fre, 8 juni 2012 kl. 00:49

Jag har också letat efter denna och hittade den precis. Låten heter "I'll get by" och finns på följande länk: http://www.youtube.com/watch?v.... Mycket nöje!

Anonymous,

mån, 18 juni 2012 kl. 22:18

Åhh vad jag har letat, tack så jätte mycket från mig med!!!

Anonymous,

mån, 11 juni 2012 kl. 07:56

Tack!!! -letade oxå efter den! =)

ANNONS: