Vad heter låten i kanal 9:s reklam för sommarfilmer?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Sommarfilm i kanal 9
Nästa efterlysning →tor, 7 juni 2012 kl. 19:45
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 13 juni 2012 kl. 18:45
Taaack! Åh, har letat överallt efter den! :D
Anonymous,
fre, 8 juni 2012 kl. 00:49
Jag har också letat efter denna och hittade den precis. Låten heter "I'll get by" och finns på följande länk: http://www.youtube.com/watch?v.... Mycket nöje!
Anonymous,
mån, 18 juni 2012 kl. 22:18
Åhh vad jag har letat, tack så jätte mycket från mig med!!!
Anonymous,
mån, 11 juni 2012 kl. 07:56
Tack!!! -letade oxå efter den! =)
Anonym,
tis, 3 juli 2018 kl. 19:47
Sommarfilmerna