Reklamlåt på Kanal 5 med texten "...I never put myself in the rain, but I`ll get by..." NÅGON SOM VET VAD DEN HETER???? MINNS INTE ENS VILKET PROGRAM DEN GÖR REKLAM FÖR NU...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklamlåt på Kanal 5 med texten "...I never put myself in the rain, but I`ll get by..."
Nästa efterlysning →mån, 18 juni 2012 kl. 21:21
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 8 september 2012 kl. 22:58
Barrie Gledden & Ryan Spendlove & Steve Dymond & Jason Pedder - I'll get by är låten du sökte :)
Anonymous,
mån, 30 juli 2012 kl. 14:59
Den heter "I'll get it by" ;)
Anonym,
tor, 13 december 2018 kl. 21:10
barrie gledden - i'll get by