Tv4 EM studio

Nästa efterlysning →

ons, 13 juni 2012 kl. 21:34

Någon som vet vad låten heter som bland annat är introlåten i TV4's EM studio? Det sjungs bland annat: Dance, dance, dance någonting... Tackar!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 23 juni 2012 kl. 05:03

Endless Summer- Oceana

Anonymous,

lör, 23 juni 2012 kl. 05:03

Endless Summer- Oceana

Anonymous,

mån, 18 juni 2012 kl. 17:22

The Naked And Famous - Young Blood

Anonymous,

tis, 19 juni 2012 kl. 05:44

Kan ju inte vara rätt låt!! Den som spelas som intro när fotbollen dyker upp lite snabbt i rutan e ju någon helt annan, mer tecknoaktig låt! Jag vill oxå veta:-)

ANNONS: