Hej! Är det någon som vet vad det är för låt i Spiderman 3 reklamen på TV6? Den låter lite elektronisk-ish.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Spider-Man 3
Nästa efterlysning →tor, 14 juni 2012 kl. 14:55
tor, 14 juni 2012 kl. 14:55
Hej! Är det någon som vet vad det är för låt i Spiderman 3 reklamen på TV6? Den låter lite elektronisk-ish.
ANNONS:
Anonymous,
lör, 16 juni 2012 kl. 02:43
Det var Enter Shikari med Sssnakepit ;)