kvik

Nästa efterlysning →

sön, 3 juni 2012 kl. 13:16

en clown som sitter och gråter i ett omklädningsrum. kvik-kök.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 5 juni 2012 kl. 01:10

Finns redan med svar, musiken i Kviks reklamfilmer är bara gjorda för reklamen.

ANNONS: