Fiat-reklam

Nästa efterlysning →

ons, 30 maj 2012 kl. 22:16

Undrar vad det är för låt som spelas i den nya Fiat-reklamen. tacksam för svar tror bilen är röd i reklamen och åker i öknen

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 31 maj 2012 kl. 03:49

Kanske någon av dom här låtarna?

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: