Undrar vad det är för låt som spelas i den nya Fiat-reklamen. tacksam för svar tror bilen är röd i reklamen och åker i öknen
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Fiat-reklam
Nästa efterlysning →ons, 30 maj 2012 kl. 22:16
Anonymous,
tor, 31 maj 2012 kl. 03:49
Kanske någon av dom här låtarna?
http://reklammusik.se/?q=node/...