En av de där irriterande reklamerna som poppar upp innan ett klipp visas på youtube hade en riktigt bra låt i bakgrunden! Reklamen går fortfarande på youtube, jag såg den där för bara ett par minuter sedan! Det låter som något från David Guetta eller Avicii eller någon med liknande musik!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Youtube reklam för ny renault
Nästa efterlysning →fre, 25 maj 2012 kl. 20:36
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 26 maj 2012 kl. 03:46
Gör din dag lite bättre. David Guetta - The alphabeat är det som spelas. Fantastisk låt :)
Anonymous,
tis, 6 augusti 2013 kl. 04:22
Om du kunde länka till videon så skulle det bli lättare att ta reda på vilken låt det är.