VILKEN LÅT??

Nästa efterlysning →

sön, 20 maj 2012 kl. 23:27

när det är reklam för georgia rule med lindsay lohan på tv3, vilken låt är det???

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 04:37

Har för mig att det är "New Soul" av Yael Naim

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 04:48

ja det var det, tack!

ANNONS: