Vad hette låten i efterlyst?

Nästa efterlysning →

sön, 20 maj 2012 kl. 18:43

Vad hette låten i efterlyst? tror programet hette så den är lite rockig och lite metal aktig vad är namnet?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 00:18

Menar du det klassiska polisprogrammet Efterlyst på TV3? :-/

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 01:56

ja tror det

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 02:26

Det går ju inte längre tänker jag, säsongsuppehåll sen 5 april. Musiken i Efterlyst med Hasse Aro är specialskriven för programmet.

ANNONS: