Den nya BRAUN reklamen

Nästa efterlysning →

lör, 19 maj 2012 kl. 18:29

Hej! I deras nya reklam på TV4 så är det en skön rocklåt, skulle vilja veta vilket band det är?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 20 maj 2012 kl. 05:14

Hmm.. i den förra var det The Vineyard - "General"

Här är den senaste Braun-reklamen, men i den är musiken specialskriven av Monster Music, ett produktionsbolag.

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 03:54

TACK! The Vineyards var de jag letade efter :)

Anonymous,

mån, 21 maj 2012 kl. 03:55

Så bra då! :-)

Anonymous,

sön, 20 maj 2012 kl. 00:09

Hej, vad gör dem reklam för för produkt?

Anonymous,

sön, 20 maj 2012 kl. 03:57

Braun rakapparat

ANNONS: