Vad heter låten som spelas i bakgrunden i reklamen Rexonamen's nya reklam? En deodorant reklam för killar...när han åker på isen. Tacksam för svar!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vad heter låten? (TV4)
Nästa efterlysning →lör, 19 maj 2012 kl. 11:57
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 19 maj 2012 kl. 22:10
Jaha , men tack så mkt!! :)
Anonymous,
lör, 19 maj 2012 kl. 19:25
Fanns redan med svar, sökte på Rexona bara så hittade jag den. :)
Force the forces - TDL