Vad heter låten? (TV4)

Nästa efterlysning →

lör, 19 maj 2012 kl. 11:57

Vad heter låten som spelas i bakgrunden i reklamen Rexonamen's nya reklam? En deodorant reklam för killar...när han åker på isen. Tacksam för svar!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 19 maj 2012 kl. 19:25

Fanns redan med svar, sökte på Rexona bara så hittade jag den. :)

Force the forces - TDL

Anonymous,

lör, 19 maj 2012 kl. 22:10

Jaha , men tack så mkt!! :)

ANNONS: