Går en reklam på tv3 nu där dom visar att filmen "Superman Returns" ska visas på lördag (19/5) Vad heter låten som spelas?!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TV 3 Superman Returns
Nästa efterlysning →ons, 16 maj 2012 kl. 17:55
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 17 maj 2012 kl. 02:17
det var det! tack så mycket!
Anonymous,
tor, 17 maj 2012 kl. 04:25
Japp, den var det.. årets mest spelade låt på radio skulle jag tro.
Andreas,
tor, 17 maj 2012 kl. 18:59
Har lagt upp den i låtarkivet. Tackar!
http://reklammusik.se/?q=node/...
Anonymous,
tor, 17 maj 2012 kl. 00:39
Tror att det är Somebody That I Used To Know av Gotye, men jag kan inte lova.