TV 3 Superman Returns

Nästa efterlysning →

ons, 16 maj 2012 kl. 17:55

Går en reklam på tv3 nu där dom visar att filmen "Superman Returns" ska visas på lördag (19/5) Vad heter låten som spelas?!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 17 maj 2012 kl. 00:39

Tror att det är Somebody That I Used To Know av Gotye, men jag kan inte lova.

Anonymous,

tor, 17 maj 2012 kl. 02:17

det var det! tack så mycket!

Anonymous,

tor, 17 maj 2012 kl. 04:25

Japp, den var det.. årets mest spelade låt på radio skulle jag tro.

Andreas,

tor, 17 maj 2012 kl. 18:59

Har lagt upp den i låtarkivet. Tackar!
http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: