Vad är det för låt?

Nästa efterlysning →

ons, 16 maj 2012 kl. 00:57

Minns inte vad det är reklam för, möjligen någon bil, men låten är på engelska och handlar bland annat om att flytta ihop, och om kärlek. I filmen är det som om någon ritar med blå färg på ett notblad som hela tiden rör sig.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 17 maj 2012 kl. 02:16

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

tor, 17 maj 2012 kl. 04:25

Haha den ja, med lustmordet på Beach Boys... *ryser*

Anonymous,

lör, 19 maj 2012 kl. 23:33

Där var den! Tackar!

ANNONS: