Jag undrar vad låten som är med i reklamen på 4an mot finnar heter. Basiron tror jag företaget/märket heter. Låten är så bra! Vill verkligen veta vad det är för någon! Tack
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Basiron? Låten som är med i reklamen mot finnar?!
Nästa efterlysning →ons, 16 maj 2012 kl. 00:00
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 16 maj 2012 kl. 05:33
Finns redan besvarad flera gånger och det är en specialskriven låt av företaget We Are The Music Makers. Finns bara ca 1 minuts låt, mer än så gjordes inte:
Editor,
sön, 22 mars 2015 kl. 23:18
Om du, (som jag), vill höra mer av låten som spelas i "Basiron" - reklamen så har jag loopat och klippt i reklamlåten för att kunna lyssna på den som en hel låt. Basiron borde se till att hela låten görs för den är ju så bra! https://soundcloud.com/we-are-the-music-makers/basiron-all-that-we-need-were