Basiron? Låten som är med i reklamen mot finnar?!

Nästa efterlysning →

ons, 16 maj 2012 kl. 00:00

Jag undrar vad låten som är med i reklamen på 4an mot finnar heter. Basiron tror jag företaget/märket heter. Låten är så bra! Vill verkligen veta vad det är för någon! Tack

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Editor,

sön, 22 mars 2015 kl. 23:18

Om du, (som jag), vill höra mer av låten som spelas i "Basiron" - reklamen så har jag loopat och klippt i reklamlåten för att kunna lyssna på den som en hel låt. Basiron borde se till att hela låten görs för den är ju så bra! https://soundcloud.com/we-are-the-music-makers/basiron-all-that-we-need-were

Anonymous,

ons, 16 maj 2012 kl. 05:33

Finns redan besvarad flera gånger och det är en specialskriven låt av företaget We Are The Music Makers. Finns bara ca 1 minuts låt, mer än så gjordes inte:

http://soundcloud.com/we-are-t...

ANNONS: