Jag undrar vad låten heter som spelas i reklamen till helgens Lets dance.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklam inför lördag 19/5 Lets dance
Nästa efterlysning →tis, 15 maj 2012 kl. 22:07
tis, 15 maj 2012 kl. 22:07
Jag undrar vad låten heter som spelas i reklamen till helgens Lets dance.
ANNONS:
Anonymous,
fre, 18 maj 2012 kl. 13:47
Undrar också! Så j-la bra! Någon som vet?