Rexonalåt

Nästa efterlysning →

fre, 11 maj 2012 kl. 00:23

Vad heter låten som spelas i rexona-reklamen som bland annat visas på TV4 nu?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 11 maj 2012 kl. 05:29

Det finns flera reklamfilmer för Rexona så du får gärna berätta mer, är det kanske den med en fotbollsmatch eller den för Maximum Protection ("starka kvinnor") ? :-)

Anonymous,

fre, 11 maj 2012 kl. 06:21

Sorry men jag har inte så bra koll. Satt och åt medan jag hörde en låt som jag tyckte lät intressant så jag sprang bort till tv:n men han bara se lite av slutet på reklamen, det var typ en kille som gick runt i linne men mer hann jag inte se...

Anonymous,

fre, 11 maj 2012 kl. 07:27

Ok, kanske är någon helt ny reklam som inte finns någon info om på nätet än.

Men den reklam för Rexona deo för killar som gått ett tag nu har den här låten:

Julius La Rosa - "Eh Cumpari"

Anonymous,

sön, 13 maj 2012 kl. 01:35

Force the forces - TDL

Anonymous,

sön, 13 maj 2012 kl. 08:38

Det var den låten jag menade, tack så mycket!

ANNONS: