Nordsjö one 2012

Nästa efterlysning →

tis, 8 maj 2012 kl. 23:02

" I'll protect you ... Na na na" vad heter låten :'( fick höra att den gjordes enbart för reklamen men tror inte riktigt på det...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 10 maj 2012 kl. 02:11

Jo, det stämmer att den gjordes för reklamen! Den går inte att få tag på. Dom hade den med i sina reklamfilmer förra året också och många ville ha låten, det startades till och med en Facebook-grupp om det men den släpptes aldrig.

ANNONS: