" I'll protect you ... Na na na" vad heter låten :'( fick höra att den gjordes enbart för reklamen men tror inte riktigt på det...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nordsjö one 2012
Nästa efterlysning →tis, 8 maj 2012 kl. 23:02
Anonymous,
tor, 10 maj 2012 kl. 02:11
Jo, det stämmer att den gjordes för reklamen! Den går inte att få tag på. Dom hade den med i sina reklamfilmer förra året också och många ville ha låten, det startades till och med en Facebook-grupp om det men den släpptes aldrig.