Reklam för basiron tror jag. I reklamen är det en tjej och kille. Tjejen har rött hår.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låt inte acne stoppa dig
Nästa efterlysning →tis, 8 maj 2012 kl. 23:01
tis, 8 maj 2012 kl. 23:01
Reklam för basiron tror jag. I reklamen är det en tjej och kille. Tjejen har rött hår.
ANNONS:
Anonymous,
tor, 10 maj 2012 kl. 02:13
Finns redan besvarad flera gånger.. specialskriven låt till reklamen, finns bara en minuts låt och den går att lyssna på här:
http://soundcloud.com/we-are-t...