Audi A4-reklamen

Nästa efterlysning →

tis, 8 maj 2012 kl. 15:43

Den klassiska musiken som ackompanjerar Audis nya reklam. Försökte med Soundhound men hittade inget.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

ons, 11 mars 2015 kl. 13:02

vivaldi - våren

Anonymous,

fre, 18 maj 2012 kl. 05:04

Här är en länk till låten utan japanskt tal; http://www.youtube.com/watch?v...

Det står i beskrivningen vem som har gjort låten etc.

Anonymous,

fre, 18 maj 2012 kl. 05:15

Ok, det var en annan kompositör (Manna Horsting) som också gör reklammusik. Då stod det fel namn på det musikforum jag kollade på! Men det är ändå en specialskriven låt. :)

Anonymous,

tor, 10 maj 2012 kl. 02:16

Om du menar den här så är det ju Vivaldi - "Våren" (spring), världens mest kända klassiska stycke.. typ :)

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

mån, 14 maj 2012 kl. 06:11

Nej nej, inte den :P utan den här, hittade dock bara med japanskt tal men samma reklam på svenska tv.
http://youtu.be/e17m5BEMjWY

Anonymous,

mån, 14 maj 2012 kl. 20:12

Det där är deras egen reklamlåt och inget "klassiskt" stycke. :-)

Anonymous,

mån, 14 maj 2012 kl. 20:29

Ja, har varit med i reklamfilmer från Audi tidigare också. Komponerad av en kille som heter B. Campbell.

ANNONS: