Den klassiska musiken som ackompanjerar Audis nya reklam. Försökte med Soundhound men hittade inget.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Audi A4-reklamen
Nästa efterlysning →tis, 8 maj 2012 kl. 15:43
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 18 maj 2012 kl. 05:04
Här är en länk till låten utan japanskt tal; http://www.youtube.com/watch?v...
Det står i beskrivningen vem som har gjort låten etc.
Anonymous,
fre, 18 maj 2012 kl. 05:15
Ok, det var en annan kompositör (Manna Horsting) som också gör reklammusik. Då stod det fel namn på det musikforum jag kollade på! Men det är ändå en specialskriven låt. :)
Anonymous,
tor, 10 maj 2012 kl. 02:16
Om du menar den här så är det ju Vivaldi - "Våren" (spring), världens mest kända klassiska stycke.. typ :)
Anonymous,
mån, 14 maj 2012 kl. 06:11
Nej nej, inte den :P utan den här, hittade dock bara med japanskt tal men samma reklam på svenska tv.
http://youtu.be/e17m5BEMjWY
Anonymous,
mån, 14 maj 2012 kl. 20:12
Det där är deras egen reklamlåt och inget "klassiskt" stycke. :-)
Anonymous,
mån, 14 maj 2012 kl. 20:29
Ja, har varit med i reklamfilmer från Audi tidigare också. Komponerad av en kille som heter B. Campbell.
Anonym,
ons, 11 mars 2015 kl. 13:02
vivaldi - våren