Vad är det för hårdrockslåt?

Nästa efterlysning →

fre, 4 maj 2012 kl. 00:49

En tonårig kille sitter med laptop och hörlurar och lyssnar på hårdrock,medans hans småsyskon kastar grejor på honom.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 14:59

Finns redan med svar, det är bara ett gitarriff m två ackord och gjord för reklamen

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 19:58

Ok,tack.

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 19:58

Ok,tack.

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 16:11

Någon påstår att det är Prodigy men det stämmer inte...

Tidigare efterlysning

http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

sön, 17 juni 2012 kl. 19:55

Tycker mig känna igen den, är nog inte endast gjord för TV-reklamen. Ingen Black Sabbath låt?

Anonymous,

mån, 18 juni 2012 kl. 03:33

Nej, det är bara två ackord som förekommer i många låtar...

ANNONS: