Vad heter låten som spelas då Kija kliver, addar länk! http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=kija_habibzadeh_gor_entre&v...
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten som spelas då Kija kliver in i Big brother 2012!
Nästa efterlysning →tor, 3 maj 2012 kl. 21:04
Grynkan,
ons, 16 maj 2012 kl. 18:06
http://www.youtube.com/watch?v...
:)