Låten som spelas då Kija kliver in i Big brother 2012!

Nästa efterlysning →

tor, 3 maj 2012 kl. 21:04

Vad heter låten som spelas då Kija kliver, addar länk! http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=kija_habibzadeh_gor_entre&v...

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Grynkan,

ons, 16 maj 2012 kl. 18:06

http://www.youtube.com/watch?v...

:)

ANNONS: