Undrar om någon känner igen den lilla theme introt på tv4 för hockey vm innan sändningen börjar. Det är den "pampiga" theme låten jag menar, samtidigt som man får se en bild på en jumbotron.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Hockey VM 2012 TV4 intro
Nästa efterlysning →sön, 6 maj 2012 kl. 00:35
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 7 maj 2012 kl. 19:16
Satt och funderade på detsamma häromdan. Kan dock inte komma på exakt vilket låt det är, men jag tror mig ha hört den på nån av "Two Steps From Hell"'s album. Inte hundra säker på det dock. Tyvärr så har de ju släppt några stycken...
Anonymous,
mån, 7 maj 2012 kl. 20:24
Kan nog stämma, dom gör ju musik för trailers och reklam (Two Steps From Hell är några riktigt grymma musikproducenter).
Anonymous,
tis, 8 maj 2012 kl. 05:16
Tror det är United we stand divided we fall med Two steps from hell
Anonymous,
lör, 12 maj 2012 kl. 19:15
Ni är alla på rätt spår men låten heter "Invincible" med Two Steps From Hell.