Någon som vet vad låten i nya (?) reklamen för Korvbrödsbagarn heter? Låter elektronisk, kan ju vara specialskriven.. Reklamen visar ungdomar på "korvfest" ;)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten i Lantmännens korvbrödsreklam - Korvbrödsbagarn
Nästa efterlysning →mån, 23 april 2012 kl. 20:05
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tis, 24 april 2012 kl. 01:41
Ja, specialskriven låt för reklamen, gjord av en kille som heter Tim Larsson.
Anonym,
sön, 16 juni 2019 kl. 11:19
Geronomo & Apaches - Too late for tears