Låten i Lantmännens korvbrödsreklam - Korvbrödsbagarn

Nästa efterlysning →

mån, 23 april 2012 kl. 20:05

Någon som vet vad låten i nya (?) reklamen för Korvbrödsbagarn heter? Låter elektronisk, kan ju vara specialskriven.. Reklamen visar ungdomar på "korvfest" ;)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

sön, 16 juni 2019 kl. 11:19

Geronomo & Apaches - Too late for tears

Anonymous,

tis, 24 april 2012 kl. 01:41

Ja, specialskriven låt för reklamen, gjord av en kille som heter Tim Larsson.

ANNONS: