oskar kalle sven det är några grabbar jag känner.....så går den i deras podcast. hoppas någon ger svar snart. tack på förhand!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
filip och fredriks podcast
Nästa efterlysning →fre, 20 april 2012 kl. 18:50
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 15 juni 2012 kl. 06:13
men vad heter låten!!
Anonymous,
tor, 4 oktober 2012 kl. 17:03
Artisten hette väl M.i.a enligt en av deras allra första poddar..
Anonymous,
lör, 27 oktober 2012 kl. 11:13
Karlatokig
Anonym,
lör, 18 april 2015 kl. 00:16
Filip och Fredrik(okänd kvinna) - Karlatokig