filip och fredriks podcast

Nästa efterlysning →

fre, 20 april 2012 kl. 18:50

oskar kalle sven det är några grabbar jag känner.....så går den i deras podcast. hoppas någon ger svar snart. tack på förhand!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

lör, 18 april 2015 kl. 00:16

Filip och Fredrik(okänd kvinna) - Karlatokig

Anonymous,

fre, 15 juni 2012 kl. 06:13

men vad heter låten!!

Anonymous,

tor, 4 oktober 2012 kl. 17:03

Artisten hette väl M.i.a enligt en av deras allra första poddar..

Anonymous,

lör, 27 oktober 2012 kl. 11:13

Karlatokig

ANNONS: