Jag undrar om det är någon som vet vad det är för låt i reklamen för programmet Sjukhuset som går på tv3?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Reklam för Sjukhuset.
Nästa efterlysning →sön, 15 april 2012 kl. 22:05
sön, 15 april 2012 kl. 22:05
Jag undrar om det är någon som vet vad det är för låt i reklamen för programmet Sjukhuset som går på tv3?
ANNONS:
Anonymous,
sön, 22 april 2012 kl. 04:34
There will be tears - Frank Ocean :)