Söker ltåen som spelas i Jeepreklamen med svart bil och brinnande buskar.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Jeep
Nästa efterlysning →sön, 15 april 2012 kl. 21:09
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 16 april 2012 kl. 04:13
ja! kände också igen den så himla väl, The Chain är det
Anonymous,
fre, 20 april 2012 kl. 03:42
Japp, det stämmer.
Anonymous,
mån, 16 april 2012 kl. 03:50
Känner igen låten så himla väl. En gammal Fleetwood Maclåt?