Jeep

Nästa efterlysning →

sön, 15 april 2012 kl. 21:09

Söker ltåen som spelas i Jeepreklamen med svart bil och brinnande buskar.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 16 april 2012 kl. 03:50

Känner igen låten så himla väl. En gammal Fleetwood Maclåt?

Anonymous,

mån, 16 april 2012 kl. 04:13

ja! kände också igen den så himla väl, The Chain är det

Anonymous,

fre, 20 april 2012 kl. 03:42

Japp, det stämmer.

ANNONS: