Jag blir galen! Låten jag söker är med i en reklam där en man kör en vit(?), kanske kombi, bil och mimar till en låt som en karl sjunger. Är det någon som vet vilken jag menar?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Bilreklam?
Nästa efterlysning →sön, 15 april 2012 kl. 03:27
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 1 mars 2013 kl. 20:04
Men det står ju på länken däruppe... Evryone - "Millions". Den var med i en reklamfilm för Volvo från förra året, den sänds inte längre. I den nya är det Mando Diao "Strövtåg i hembygden" (som finns besvarad många gånger).
Anonymous,
sön, 15 april 2012 kl. 17:09
Ja, där satt den! Tack så mycket!
Anonymous,
fre, 1 mars 2013 kl. 05:35
Ja jag vet exakt asså vad heter låten