Bilreklam?

Nästa efterlysning →

sön, 15 april 2012 kl. 03:27

Jag blir galen! Låten jag söker är med i en reklam där en man kör en vit(?), kanske kombi, bil och mimar till en låt som en karl sjunger. Är det någon som vet vilken jag menar?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 1 mars 2013 kl. 05:35

Ja jag vet exakt asså vad heter låten

Anonymous,

fre, 1 mars 2013 kl. 20:04

Men det står ju på länken däruppe... Evryone - "Millions". Den var med i en reklamfilm för Volvo från förra året, den sänds inte längre. I den nya är det Mando Diao "Strövtåg i hembygden" (som finns besvarad många gånger).

Anonymous,

sön, 15 april 2012 kl. 13:18

http://reklammusik.se/?q=node/...

kanske?

Anonymous,

sön, 15 april 2012 kl. 17:09

Ja, där satt den! Tack så mycket!

ANNONS: