Frestad

Nästa efterlysning →

tor, 12 april 2012 kl. 22:36

Känner igen låten i slutet som tusan man kan inte komma på titeln. Guitarrsolo, sedan börjar en tjej sjunga något i stil med "we dont stop when the sun goes down" eller något sådant.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 13 april 2012 kl. 21:39

TV6 har fått frågan också men inget svar ännu, kommer nog...

Anonymous,

fre, 13 april 2012 kl. 23:16

Det är

Adrian Lux - "Teenage crime"

ANNONS: