American Horror Story

Nästa efterlysning →

ons, 11 april 2012 kl. 17:25

Vad heter låten som spelas i reklamen till American Horror Story?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

SuzanUlla,

lör, 14 april 2012 kl. 01:31

http://www.youtube.com/watch?v...
Den kanske?

Anonymous,

tor, 3 maj 2012 kl. 04:40

Nej, inte den. Den som spelas i reklamen

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 03:55

Är det ingen som vet? vill jättegärna veta, åååh :(

Anonymous,

fre, 4 maj 2012 kl. 23:30

Det är väl "baby, you ain't looking right" med PowerSolo. Om jag inte tar fel. :)

Anonymous,

ons, 9 maj 2012 kl. 05:09

Nej inte den!! Det är en rocklåt! Skiiitbra. Reklamen går på tv11 eller tv4.

ANNONS: