En stark resa med Morgan & Ola-Conny - intro

Nästa efterlysning →

tis, 10 april 2012 kl. 14:00

Hej! Jag vet att det inte är någon reklam, men någon måste ju veta. Känner så väl igen låten till intro. mvh

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

catti,

lör, 1 mars 2014 kl. 12:07

Vad heter låten som spelas mot slutet i En stark resa med morgan och olaconny när dom är i bangkok ?

Anonymous,

ons, 16 maj 2012 kl. 00:48

Jag kan bara inte höra vad det är som morgan säger i första meningen????

Anonymous,

tis, 10 april 2012 kl. 19:39

Ja, den var enkel... det är klassikern "Going Up the Country" med gruppen Canned Heat.

ANNONS: