Hej! Jag vet att det inte är någon reklam, men någon måste ju veta. Känner så väl igen låten till intro. mvh
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
En stark resa med Morgan & Ola-Conny - intro
Nästa efterlysning →tis, 10 april 2012 kl. 14:00
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 16 maj 2012 kl. 00:48
Jag kan bara inte höra vad det är som morgan säger i första meningen????
Anonymous,
tis, 10 april 2012 kl. 19:39
Ja, den var enkel... det är klassikern "Going Up the Country" med gruppen Canned Heat.
catti,
lör, 1 mars 2014 kl. 12:07
Vad heter låten som spelas mot slutet i En stark resa med morgan och olaconny när dom är i bangkok ?