Senaste Nelson Garden-reklamen....en man sjunger" I think I just need some sunshine" och senare "I think I'm gonna stay at home today" Vilket låt är det?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
nelson garden...sunshine?
Nästa efterlysning →mån, 9 april 2012 kl. 22:19
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 30 april 2012 kl. 07:25
Nu har dom släppt hela reklamlåten för gratis och laglig nedladdning.
Klicka sen på "Filmer" i menyn till vänster... Där finns en länk till "Oh Sunny Day" som låten heter. Den är i mp3-format och går att spara på datorn om man vill ha den.
Anonymous,
ons, 11 april 2012 kl. 02:47
Gjord speciellt för reklamen. Verkar inte finnas utgiven.
Anonymous,
sön, 6 maj 2012 kl. 01:32
Låten som den är baserad på är Black Water med Timber Timbre.
http://www.youtube.com/watch?v...
Då hade förfrågat honom om de kunde få använda videon men han tycker inte att låten, som handlar om hur en man som förföljer en kvinna, var passande för ett företag som säljer trädgårdsprodukter.