Jeep-reklamen som körs nu på 4:an (april 2012)?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vad heter låten
Nästa efterlysning →lör, 7 april 2012 kl. 23:52
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 13 april 2012 kl. 03:40
Funderar på om det är The Chain med Fleetwood Mac
Anonymous,
fre, 13 april 2012 kl. 03:40
Funderar på om det är The Chain med Fleetwood Mac
Anonymous,
mån, 16 april 2012 kl. 03:56
Det är det, BBC använde samma låt i deras intro till formel 1 sändningen i England. Fantastisk bra del i den låten...