Vad heter låten

Nästa efterlysning →

lör, 7 april 2012 kl. 23:52

Jeep-reklamen som körs nu på 4:an (april 2012)?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 16 april 2012 kl. 03:56

Det är det, BBC använde samma låt i deras intro till formel 1 sändningen i England. Fantastisk bra del i den låten...

Anonymous,

fre, 13 april 2012 kl. 03:40

Funderar på om det är The Chain med Fleetwood Mac

Anonymous,

fre, 13 april 2012 kl. 03:40

Funderar på om det är The Chain med Fleetwood Mac

ANNONS: