Vad heter låten som de spelar en liten snutt av i sin senaste reklam
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
En skön låt
Nästa efterlysning →sön, 17 juni 2012 kl. 10:52
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 21 juni 2012 kl. 00:36
Tack snälla för svaret! Nu ska jag försöka få tag på skivan med den oxå! Kramis från Bibbi
Anonymous,
tor, 21 juni 2012 kl. 01:04
Finns på samlings-CD:n "Very Best Of 10CC" som kostar ca en femtiolapp hos de flesta skivhandlare på nätet. Eller på plattan "The Original Soundtrack" som gavs ut på 1970-talet.
Anonymous,
tor, 21 juni 2012 kl. 15:12
Tackar för tipset! Du är ju bara bäst!!! Kramis
Anonymous,
mån, 18 juni 2012 kl. 03:31
Den med killen i bilen? Kända balladen I'm
Not in Love med gruppen 10cc.