En skön låt

Nästa efterlysning →

sön, 17 juni 2012 kl. 10:52

Vad heter låten som de spelar en liten snutt av i sin senaste reklam

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 18 juni 2012 kl. 03:31

Den med killen i bilen? Kända balladen I'm
Not in Love med gruppen 10cc.

Anonymous,

tor, 21 juni 2012 kl. 00:36

Tack snälla för svaret! Nu ska jag försöka få tag på skivan med den oxå! Kramis från Bibbi

Anonymous,

tor, 21 juni 2012 kl. 01:04

Finns på samlings-CD:n "Very Best Of 10CC" som kostar ca en femtiolapp hos de flesta skivhandlare på nätet. Eller på plattan "The Original Soundtrack" som gavs ut på 1970-talet.

Anonymous,

tor, 21 juni 2012 kl. 15:12

Tackar för tipset! Du är ju bara bäst!!! Kramis

ANNONS: