Falling Skies premiär reklam tv6

Nästa efterlysning →

ons, 4 april 2012 kl. 10:36

Vad heter låten i reklamen för Falling skies? Det är väldigt svårt att höra vad killen säger men han har en röst lik Kings of Leon sångarens och säger bara (låter som) Say ooh, eller typ said who.. väldigt otydligt men någon som vet?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 4 april 2012 kl. 16:27

Sökte du innan du la in ny efterlysning? Svar finns redan.

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: