Låtarkivet
Efterlysningar
Sök
tis, 3 april 2012 kl. 20:19
lidl songen som går så här : eeo oo oooo :D
Anonymous,
ons, 4 april 2012 kl. 01:22
Gjord speciellt för Lidl, finns inte att få tag och har inte spelats in som "hel" låt.
Finns även besvarad sedan tidigare, dom använder samma låt fortfarande.
http://www.reklammusik.se/?q=n...
ANNONS:
Anonymous,
ons, 4 april 2012 kl. 01:22
Gjord speciellt för Lidl, finns inte att få tag och har inte spelats in som "hel" låt.
Finns även besvarad sedan tidigare, dom använder samma låt fortfarande.
http://www.reklammusik.se/?q=n...