"spelar for att vinna" ??

Nästa efterlysning →

sön, 1 april 2012 kl. 18:07

Jeg har egentlig ikke noe informasjon, ikke kanal eller hva det ble reklamert for. Men here goes; det var en dame som syngte, tror det var "spelar for att vinna" eller noe sånt. Så tror jeg de viste to personer som hoppet fra en brygge i vannet.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 2 april 2012 kl. 00:10

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: