Jeg har egentlig ikke noe informasjon, ikke kanal eller hva det ble reklamert for. Men here goes; det var en dame som syngte, tror det var "spelar for att vinna" eller noe sånt. Så tror jeg de viste to personer som hoppet fra en brygge i vannet.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
"spelar for att vinna" ??
Nästa efterlysning →sön, 1 april 2012 kl. 18:07
Anonymous,
mån, 2 april 2012 kl. 00:10
http://reklammusik.se/?q=node/...