vad heter låten?

Nästa efterlysning →

tor, 29 mars 2012 kl. 22:44

Heej! Jag är ute efter låten som spelas i bakgrunden när det gäller 'trumph' reklamen. (Underställ/Former till kvinnans figur. ) Jag har bara sett reklamen gå på tv4, så skulle vara tacksam för svar, låten verkar vara grym!

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 30 mars 2012 kl. 16:42

Tack :)

Anonymous,

fre, 30 mars 2012 kl. 04:09

Triumph menar du antagligen.
http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: