Nya Viasat och Falling Skies
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya Viasat och Falling Skies
Nästa efterlysning →tor, 29 mars 2012 kl. 21:03
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 02:08
Jag såg falling skies. Men inte NYA viasat. Alltså inte depp ångest som har gått i 2 månader :) utan den nya dubstep liknande.
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 04:10
Ja, precis.. den finns inlagd.
http://reklammusik.se/?q=node/...
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 04:30
tack som fan!
Anonymous,
fre, 30 mars 2012 kl. 02:06
Öh...kollade du bland efterlysningarna? Svar står bara några rader ner från din efterlysning...