Vad heter låten i red bull reklamen på 6an? Det är typ en rapp, om olika länder, en öde ö, osv.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Red bull reklamen TV6
Nästa efterlysning →ons, 28 mars 2012 kl. 20:45
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
sön, 16 december 2012 kl. 15:36
Red Bull Napolion
Anonymous,
sön, 16 december 2012 kl. 17:00
Napoleon stavas det. Finns ingen hel version på svenska.
Anonymous,
ons, 3 april 2013 kl. 22:50
det finns inte på svenska version
Anonymous,
tis, 3 april 2012 kl. 04:18
Bara gjord för reklamen, killen rappar ju om att Red Bull ger en vingar. Finns inte som hel låt och i andra länder rappar dom på det landets språk i reklamfilmen så den är inte unik för Sverige.
Anonymous,
fre, 16 november 2012 kl. 00:43
Det är Adam Tensta som rappar..
Anonymous,
fre, 16 november 2012 kl. 01:06
Kanske det, han har väl sponsrats av Red Bull tidigare. Men det finns ingen låt att få tag på, reklamen ligger inte ens på Youtube i svensk version vad jag kan se.
Anonymous,
sön, 18 november 2012 kl. 20:31
nej, malcolm B rappar
Anonymous,
tis, 20 november 2012 kl. 01:28
http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
tis, 20 november 2012 kl. 03:32
Fejklänk, varning
Anonymous,
tor, 12 april 2012 kl. 07:56
snälla skicka den låten om du hittar om du snäll jag letade 3 timmar kunde inte hitta
Anonymous,
tor, 12 april 2012 kl. 16:14
Skicka? Det är bara att söka på Napoleon Red Bull på Youtube för att hitta dom reklamfilmer med den låten som finns utlagda, men den svenska versionen finns inte där än.
Anonymous,
tis, 3 april 2012 kl. 18:44
Finns det någon länk till den? Den är grym!
Anonymous,
sön, 16 juni 2013 kl. 04:53
http://www.youtube.com/watch?v...