Någon som vet vilken låt Viasat Hockey har i sina sändningar av Kvalserien i Ishockey? Det är låten som spelas innan matcherna och till låten så visas det bilder på spelare i de olika lagen när de är små. Kommentatorerna brukar säga något i stil med att "Kvalserien är serien med känslor" innan videon går igång. Någon aning?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Kvalserien i Ishockey
Nästa efterlysning →ons, 28 mars 2012 kl. 11:50