Kvalserien i Ishockey

Nästa efterlysning →

ons, 28 mars 2012 kl. 11:50

Någon som vet vilken låt Viasat Hockey har i sina sändningar av Kvalserien i Ishockey? Det är låten som spelas innan matcherna och till låten så visas det bilder på spelare i de olika lagen när de är små. Kommentatorerna brukar säga något i stil med att "Kvalserien är serien med känslor" innan videon går igång. Någon aning?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: