Cubus

Nästa efterlysning →

sön, 25 mars 2012 kl. 20:15

Vad heter den låten i Cubusreklamen som går på tv nu? De sjunger något i stil med underneath skin is a...någon som vet vad låten heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 26 mars 2012 kl. 06:25

Fanns redan svar på den frågan tre-fyra gånger...

Anonymous,

mån, 26 mars 2012 kl. 06:16

Donkeyboy med låten City Boy.

ANNONS: