Gaah blir galen på den nya sportiga/tränings reklamen som visas på (iaf) tv11 typ helatiden, missar alltid att kolla vad det är reklam för. Men låten och videon är så sjukt taggande. Låter som dom räknar på främmande språk typ osv. Någon som vet vilken låt det är(/vad det är reklam för)?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
sport/träningsreklam
Nästa efterlysning →tor, 22 mars 2012 kl. 23:40
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 1 oktober 2012 kl. 09:39
Njae, det är reklamlåten visst och den finns nämnd in en annan efterlysning. Men det är bara ett fult ihopklipp så den blir lite längre, finns ingen bra version utgiven.
Anonymous,
mån, 9 april 2012 kl. 05:30
fan också jag ville också ha den
Anonymous,
fre, 23 mars 2012 kl. 03:47
Här är reklamen. Nu, vad heter låten?
http://www.youtube.com/watch?v...
Anonymous,
lör, 24 mars 2012 kl. 03:23
Specialskriven reklamlåt, bara gjord till Reebok.
Anonymous,
mån, 26 mars 2012 kl. 06:12
ah fan vad tråkigt :( så går inte att få fram någon titel på låten då osv?
Anonymous,
mån, 26 mars 2012 kl. 06:26
Nej, finns bara i reklamen.. ingen speciell titel.
Anonymous,
fre, 6 april 2012 kl. 04:31
skit också. Ville också ha låten :(
Anonymous,
fre, 23 mars 2012 kl. 03:45
Reebok @ Stadium äre reklam för.
Anonymous,
mån, 1 oktober 2012 kl. 07:37
Här är låten: Alexx Lerma - Music? reebok realflex (Extended version)