Vad heter låten med elgitarrsolo som spelades både ibörjan och slutet av programmet av Erik och Mackan som sändes ikväll 2012-03-20? Tack på förhand
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TV6 - erik och mackan knäcker den manliga koden
Nästa efterlysning →tis, 20 mars 2012 kl. 23:40
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 9 april 2012 kl. 04:34
Du menar nog den här:
ttp://reklammusik.se/?q=node/9...
Anonymous,
mån, 9 april 2012 kl. 04:34
http://reklammusik.se/?q=node/...
Anonymous,
fre, 13 april 2012 kl. 15:59
Suveränt..du hitta den tackar och bockar =)
Anonymous,
mån, 9 april 2012 kl. 04:20
Jag kan inte hitta något svar någon stans, känns som jag har kollat runt i 1 timme nu utan svar =/