TV6 - erik och mackan knäcker den manliga koden

Nästa efterlysning →

tis, 20 mars 2012 kl. 23:40

Vad heter låten med elgitarrsolo som spelades både ibörjan och slutet av programmet av Erik och Mackan som sändes ikväll 2012-03-20? Tack på förhand

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

mån, 9 april 2012 kl. 04:20

Jag kan inte hitta något svar någon stans, känns som jag har kollat runt i 1 timme nu utan svar =/

Anonymous,

mån, 9 april 2012 kl. 04:34

Du menar nog den här:

ttp://reklammusik.se/?q=node/9...

Anonymous,

mån, 9 april 2012 kl. 04:34

http://reklammusik.se/?q=node/...

Anonymous,

fre, 13 april 2012 kl. 15:59

Suveränt..du hitta den tackar och bockar =)

ANNONS: