Hustoppen avsnitt 9

Nästa efterlysning →

tis, 20 mars 2012 kl. 18:37

Är det någon som möjligtvis vet vilken låt de spelade när de visade det första (retrohuset) i Göteborg? Den började spelas när Jannika (den kvinnliga programledaren) pratade om badrummet.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: