Är det någon som möjligtvis vet vilken låt de spelade när de visade det första (retrohuset) i Göteborg? Den började spelas när Jannika (den kvinnliga programledaren) pratade om badrummet.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Hustoppen avsnitt 9
Nästa efterlysning →tis, 20 mars 2012 kl. 18:37