we don't need a summer we don't need a spring... någon som vet?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Basironreklamen på internet
Nästa efterlysning →tis, 20 mars 2012 kl. 15:03
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 21 mars 2012 kl. 16:59
Har också letat. Efter mycket lyssning tror jag det är något i stil med.
"We don't need the summer, We don't need the spring. Nor the ****** sky or sunny weather. **** **** **** We will ****** **** **** **** ****. Nothing could be better. Cause I got you. And you got me darling. Aoooh. **** **** ****"
Sen är klippet slut.
Anonymous,
tor, 29 mars 2012 kl. 16:41
Specialskriven låt för reklamen, gjord av företaget WeAreTheMusicMakers.
Anonymous,
lör, 14 april 2012 kl. 10:03
Haha fan va ja har letat efter den :P
Anonymous,
lör, 14 april 2012 kl. 15:04
Lades upp på Soundcloud av produktionsbolaget i veckan. Se här:
Anonymous,
ons, 21 mars 2012 kl. 16:20
har letat så jävla länge. måste ha.