Basironreklamen på internet

Nästa efterlysning →

tis, 20 mars 2012 kl. 15:03

we don't need a summer we don't need a spring... någon som vet?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 21 mars 2012 kl. 16:20

har letat så jävla länge. måste ha.

Anonymous,

ons, 21 mars 2012 kl. 16:59

Har också letat. Efter mycket lyssning tror jag det är något i stil med.
"We don't need the summer, We don't need the spring. Nor the ****** sky or sunny weather. **** **** **** We will ****** **** **** **** ****. Nothing could be better. Cause I got you. And you got me darling. Aoooh. **** **** ****"

Sen är klippet slut.

Anonymous,

tor, 29 mars 2012 kl. 16:41

Specialskriven låt för reklamen, gjord av företaget WeAreTheMusicMakers.

Anonymous,

lör, 14 april 2012 kl. 10:03

Haha fan va ja har letat efter den :P

Anonymous,

lör, 14 april 2012 kl. 15:04

Lades upp på Soundcloud av produktionsbolaget i veckan. Se här:

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: