HJÄLP!

Nästa efterlysning →

tis, 20 mars 2012 kl. 00:41

Någon som minns reklamen ''Godmorgon, dags att raka sig? dålig hy? torrt sviiider!''. Någon som minns vad reklamen heter? en väldigt gammal reklam för män om hur dem ska raka sig.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: