Falling Skies TV6

Nästa efterlysning →

tis, 13 mars 2012 kl. 20:26

Jag bara måste få reda på vad det är för låt! Nånting med en kvinna som sjunger "it's the end of the world".

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 27 mars 2012 kl. 03:48

Dom har använt en till låt också, vad heter den? :)

Anonymous,

tis, 27 mars 2012 kl. 23:08

Awolnation -Sail

Anonymous,

tor, 12 april 2012 kl. 02:01

Tack som himla mycket, har letat enormt efter denna och fyfan vad bra låten är asså!

Anonymous,

tor, 29 mars 2012 kl. 23:22

Det han sa

Anonymous,

ons, 14 mars 2012 kl. 02:01

Carpenters - The End Of The World

Anonymous,

ons, 14 mars 2012 kl. 02:13

Tack!!

Anonymous,

tor, 15 mars 2012 kl. 06:11

Är det inte End of the world av Skeeter Davis då? Inte så stor skillnad men detta är orginalet och, enlgt mig, lite bättre :)

ANNONS: