MÅSTE få tag i den låten som Erik & Mackan har som intro till deras nya serie "Knäcker den manliga koden". Det lilla man hör låter riktigt tungt och gött. Hoppas det finns en komplett låt någonstans.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Introlåt
Nästa efterlysning →tor, 15 mars 2012 kl. 02:12
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonym,
fre, 14 oktober 2016 kl. 15:09
Länken är död! Har provat att söka men hittar den inte nånstans. Tips? :)
Anonymous,
ons, 21 mars 2012 kl. 15:27
Låter lite som Danko jones. Sök på honom.
Anonymous,
lör, 24 mars 2012 kl. 06:37
Låten heter Victory Lap med Russell L. Howard III och finns att köpa här:
http://vimeo.com/musicstore/tr...