Introlåt

Nästa efterlysning →

tor, 15 mars 2012 kl. 02:12

MÅSTE få tag i den låten som Erik & Mackan har som intro till deras nya serie "Knäcker den manliga koden". Det lilla man hör låter riktigt tungt och gött. Hoppas det finns en komplett låt någonstans.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 24 mars 2012 kl. 06:37

Låten heter Victory Lap med Russell L. Howard III och finns att köpa här:
http://vimeo.com/musicstore/tr...

Anonym,

fre, 14 oktober 2016 kl. 15:09

Länken är död! Har provat att söka men hittar den inte nånstans. Tips? :)

Anonymous,

ons, 21 mars 2012 kl. 15:27

Låter lite som Danko jones. Sök på honom.

ANNONS: