Introlåt

Nästa efterlysning →

tor, 15 mars 2012 kl. 02:11

MÅSTE få tag i den låten som Erik & Mackan har som intro till deras nya serie "Knäcker den manliga koden". Det lilla man hör låter riktigt tungt och gött. Hoppas det finns en komplett låt någonstans.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

ANNONS: